.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد تند روسیه از "دوستان سوریه"

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به بیانیه پایانی نشست دوستان سوریه اعلام کرد که بیانیه پایانی نشان می‌دهد که «تغییر نظام سوریه» تنها هدف کنفرانس ژنو 2 است.

روز گذشته یازده کشور که اصلی‌ترین حامیان مخالفان مسلح دولت سوریه به شمار می‌آیند، با شرکت در نشستی موسوم به «لندن 11» بار دیگر کنار رفتن دولت سوریه را خواستار شدند.

انگلیس، مصر، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اردن، قطر، عربستان سعودی، ترکیه، امارات متحده عربی و آمریکا در بیانیه‌ای که در پایان این نشست منتشر کرده‌اند، ضمن بیان ادعای تکراری و اتهام‌زنی به دولت سوریه، تاکید کرده‌اند که رئیس‌جمهور سوریه و نزدیکان وی نباید هیچ نقشی در آینده سوریه داشته باشند.

دیروز «جان کری» و «ویلیام هیگ» وزرای خارجه آمریکا و انگلیس هم بدون در نظر گرفت حق رأی مردم سوریه و لزوم برگزاری انتخابات بدون محدودیت در این کشور، تاکید کردند که «بشار اسد» حق ندارد در انتخابات بعدی کاندیدا شود.

وزارت امور خارجه روسیه در ادامه بیانیه خود اعلام کرد که بیانیه دوستان سوریه با هدف فشار بر ماموریت «اخضر ابراهیمی» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه است.

این بیانیه اضافه کرد: بیانیه دوستان سوریه در صدد بازبینی در محتوای ژنو 1 است و تلاش دارند که از پیش نتایج کنفرانس ژنو 2 را پیش بینی کنند./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.